ملاقات

پله پله تا ملاقات خود آ !

ملاقات

پله پله تا ملاقات خود آ !

ملاقات

سلام
هرکسی باید جایی داشته باشه که بی دغدغه حرفهای دلشرو بزنه. اینجا واسه من مصداق این است که: "هیچ آدابی و تربیتی مجو...هر چه میخواهد دل تنگت بگو"

پیام های کوتاه
محبوب ترین مطالب

مهندس صنایع واقعی

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

هر چند گفتن اینکه یک مهندس صنایع واقعی چه شرایط لازم و کافی باید داشته باشد سخت است ولی امروز مطمئن شدم که یک مهندس صنایع واقعی باید حداقل دو نرم افزار را به خوبی و با جزئیات بشناسد:

اول نرم افزار MSP یا Microsoft Project

دوم نرم افزار Visio

 بلد بودن این دو نرم افزار جزو شروط لازم یک مهندس صنایع واقعی است. حالا چرا باید این دو تا رو بلد باشیم؟ جوابش واضح است. چون یک مهندس صنایع دو زمینه کاری بسیار گسترده پیش روی خود دارد. یا اینکه در زمینه کنترل پروژه فعالیت نماید که پر واضح است باید به نرم افزارهای این حوزه که کف آن MSP است مسلط باشد. یا اینکه در زمینه بهبود سیستم‌ها و روشها فعالیت دارد که باید به ابزاری جهت مدل سازی این سیستم‌ها تسلط کافی داشته باشد و یکی از بهترین ابزارهای این حوزه نرم افزار Visio است.

 

به همین راحتی!!!!

 

البته لازم به ذکر است که یاد داشتن یک زبان برنامه‌نویسی مانند Python یا #C یک مزیت فوق‌العاده برای یک مهندس صنایع محسوب می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی