ملاقات

پله پله تا ملاقات خود آ !

ملاقات

پله پله تا ملاقات خود آ !

ملاقات

سلام
هرکسی باید جایی داشته باشه که بی دغدغه حرفهای دلشرو بزنه. اینجا واسه من مصداق این است که: "هیچ آدابی و تربیتی مجو...هر چه میخواهد دل تنگت بگو"

پیام های کوتاه
محبوب ترین مطالب

American Sniper

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

دوبار این فیلم رو دیدم. فیلم American Sniper که آقا هم در موردش صحبت کرده بود. از لحاظ فیلمنامه و بازیگران و صحنه‌پردازی از نظر من-که از فیلم و فیلم‌سازی سررشته چندانی ندارم- خوب بود و واقعاً تاثیرگذار. فیلم ساخته سال 2014 آمریکا و کارگردان آن کلینت ایستوود بازیگر مشهور آمریکایی است.

پوستر فیلم تک تیرانداز آمریکایی

اجمالاً فیلم سرگذشت یک سرباز تک تیرانداز آمریکایی است که به علت عرق وطن و دفاع از سرزمینش که مورد حمله تروریستی 11 سپتامبر قرار گرفته به هزاران کیلومتر آن طرف‌تر!!!! یعنی عراق رفته و با القاعده می‌جنگد. البته یک زیرداستانی هم دارد که رابطه‌ی عاشقانه او را با همسرش نشان می‌دهد.

تک تیرانداز در عراق

چند نکته در مورد این فیلم بد نیس بگم:

1- دلیل و محرک رفتن این فرد به نیروی دریایی امریکا و سپس تک تیرانداز شدنش شباهت زیادی به علقه و احساسات ما در مورد وطنمان دارد و باید گفت که اساساً یکی است. او به خاطر دفاع از سرزمینش و مردمش حاضر است سختی‌های زیادی را تحمل کرده و برادرش را هم از دست بدهد تا امنیت کشورش به خطر نیفتد. این را کارگردان به زیبایی تمام در فیلم نشان داده به طوریکه بنده واقعاً احساس همذات پنداری کردم با اون.

2- راستش الان که دارم اینو مینویسم نکته‌ی دیگری به ذهنم نمیرسه که بتونم بنویسم یعنی بیشتر در مورد این فیلم احساس درونی دارم و نمیتونم این احساس رو بنویسم. بنابراین این نقد رو حتماً بخونید. به نظرم نقد منصفانه‌ای است. 

3- کمی از اینها الگوی مثبت بگیریم  برای عرق داشتن برای مملکتمون.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
از "مثلاً مهندس"

American Sniper

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی